ticket-to-the-moon.reismee.nl

hoe verder van huis hoe snel weer thuis

ik had toch gehoopt dat ik dit niet zo snel op me blog moest zetten.

maar hellaas, na een aantal dagen in Engeland en London te hebben gewandelt. waren we op zoek naar een huisje en een baan. London is groot, maar dan ook echt blaren op je voeten van het lopen groot. al een paar dagen via me computer geprobeert om in contact te komen met restaurantjes. pub's en al wat een beetje te maken had met horeca. cv er elke dag 15 x uitgoeien naar alles wat een vacaturen open heeft staan. maar helaas geen goeie reactie terug gekregen.

toen zijn we maar terug gelopen naar een pizza tent waar op het raam een advertentie hing. de besten manier blijft toch gewoon een zaak inlopen en zeggen wat je zoek. en had de dag dat ik terug vloog eigelijk een solisitatie bij dit bedrijf.

maar de onzekerheid van de afgelopen dagen en het niet weten wat er gaat gebeuren in zo groot stad zetten mij op het denken. en niet alleen denken maar ook doen, een laatste blik op mijn rekening en toen wist ik genoeg. we hebben nog genoeg voor een vlucht terug naar huis en dat was het dan. ik hou van een uitdaging, maar om nauw een maand lang zonder geld in london rond te wandelen en proberen om daar te werken werd hem gewoon niet voor mij. ik had geen ander keus dan het vliegtuig pakken en terug te keren naar het land waar ik eigelijk niet eens meer sta ingeschreven. het is misschien niet zo gelopen als dat ik 3 maanden geleden had verwacht. maar we zijn wel echt wakker geschopt en hebben een ongelovelijke grootte groei gemaakt in het denkwerk en doel van het leven. lekker zweverig gezecht, maar finland en kroatie hebben me veel op het denken gezet.

inspiratie opgedaan van verschillende culturen in europa wat mij toch wel heeft laten zien wat ik eigelijk zoek. de reis is niet gestopt in nederland. de ideeen over reizen zijn verander de leersamen punten zijn toegevoegt en er is een nieuw idee en visie over het reizen onstaan.

dat betekend dat er zeker nog een vervolg op deze blog komt maar daar is nu tijd en gedult voor nodig. ik ga mijn idee langsaam werkelijkheid maken en dan komen de echten mooie verhalen weer op deze pagina te staan.

ik ben blij dat er zoveel mensen de tijd namen om een stukje van mij leven te lezen, het gaf altijd een fijn gevoel om een stukje te schrijven en de reactie's te lezen die werden gegeven. dan voelde het toch net of je gewoon aan het msn'en was. en was het missen van dingen toch wel een beetje verzacht.

heel erg bedankt voor de steun!

We will be Back !!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!